احلى شباب
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, انت غير مسجل معنا
يمكنك التسجيل في المنتدي من هـنـا او اذا كنت مسجل معنا يمكنك الدخول بعضويتك من هـنـا
نتمنا لك قضاء وقت مفيد معنا.
احلى شباب
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, انت غير مسجل معنا
يمكنك التسجيل في المنتدي من هـنـا او اذا كنت مسجل معنا يمكنك الدخول بعضويتك من هـنـا
نتمنا لك قضاء وقت مفيد معنا.
احلى شباب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلى شباب

شـ-ـبـ-ـآب عـ-ـلى كـ-ـيـ-ـفـ-ـك ::.

الرئيسيةبوابتىأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت حلوة اسمعوا مني

the king of love
ahmed gogo love
vet_girl
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
vet_girl

vet_girl

الموقع : احلي شبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب

نكت حلوة اسمعوا مني Empty
مُساهمةموضوع: نكت حلوة اسمعوا مني   نكت حلوة اسمعوا مني Icon_minitimeالخميس أبريل 01, 2010 11:44 am

بيقولك مرة واحد واقف قدام القاضي عاوز يطلق مراته,فالقاضي بيسأله ليه عاوز تطلقها قاله ياحضرة القاضي قاله بيقولي ان وشها نحس ولازم تتطلقها قاله ازاي؟؟؟
قاله اول يوم شوفتها كنت لسه جايب العربيه بتاعتي جديدة ويادوب شوفتها ولسه طالع سمعت صوت فظيع رجعت اشوف ف ايه لقيت العربيه اتخبطت واتكسرت ويوم ماروحت اخطبها وانا طالع ع السلم وقعت دراعي انكسر ويوم الفرح بقي اللي كان ليه العجب البيت اللي جمب الشقه ولع والنار وصلت لحد اوضه النوم وولعت هي كمان وياسلام ع يوم الصباحيه بدل ما يجوا يباركوا ابويا مات و روحنا ندفنه ومفيش يوم اخويا ومراته يجي عندنا الا ولازم يتخانق هو ومراته وتروح زعلانه عند اهلها ده غير شغلي ياحضرة القاضي اترفدت منه ومش لاقي شغل ف كلهم قالولي هي نحس ولازم تطلقها
ف القاضي قاله لالالالالا ده كله مجرد صدف وعادي مش تسمع كلامهم وارجع انت ومراتك لبيتكم المهم اقنعه ومشي الراجل ومراته
وبعدين واحد جاب للقاضي ورقه ب انه خلاص لازم يسيب القضاء يعني اترفد القاضي راح منادي ع الراجل قاله انت يابني مراتك طالقه بالتلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااته :lol
..................................................................................
مرة ولد كان غبي جدا جدا جدا فالمدرس قاله يابني انت غبي مش ليك مدرسه الولد راح قال ل باباه المدرس بيقول عني غبي راح الراجل للمدرس وقاله ينفع كده تقولوا ع ابني غبي قاله طب بص انا هوريك راح المدرس قال للولد روح يابني شوفني في اوضه الناظر الولد راح وجه قاله مش لاقيتك يا استاذ رد ابوه قاله طب مش شوفته في الحوش ليييييييييييييييييييه
.................................................................................
واحد كسلااااااااااااااااااااااااااااااان موت حكموا عليه بالاعدام بس يدفنوه في حفرة ف قالوله نفسك في ايه قبل ما تموت قالهم نفسي اشرب قالوله طب قوم اشرب قالهم لسه هقوم اردم اردم
..................................................................................
واحد بيقول لصاحبه مش عيب مراتك تحدفك بالشبشب واحنا قاعدين قاله بس بذمتك جه فيا!!!
واحد غبي خطف واحده غبيه فضلت تصوت تصوت قالها هتسكتي ولا انزلك؟ قالتله لاهسكت
ahmed gogo love

ahmed gogo love

مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوة اسمعوا مني   نكت حلوة اسمعوا مني Icon_minitimeالخميس أبريل 01, 2010 3:23 pm

ههههههههههههههههههههههههه
بجد جااااامدة واللة ياجى جى تسلم ايدكى
ومبرك على اول موضوع ويارب دائمااااااااا
تقبلى مرورى
vet_girl

vet_girl

الموقع : احلي شبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب

مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوة اسمعوا مني   نكت حلوة اسمعوا مني Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 7:03 am

ثانكوسة ياعسووووووووووولة ياجوجو Very Happy
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوة اسمعوا مني   نكت حلوة اسمعوا مني Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 11:29 am

ههههههههههههههههههههههههه
بجد جااااامدة واللة ياجى جى تسلم ايدكى
mezo
Admin
Admin
mezo

مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوة اسمعوا مني   نكت حلوة اسمعوا مني Icon_minitimeالجمعة أبريل 09, 2010 1:13 pm

هههههههه مشكوووووووووووووووووووووره يا جىجى توبيك جاااامد
https://a7lash2bab.ahlamountada.com
Fares
Admin
Admin
Fares

مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوة اسمعوا مني   نكت حلوة اسمعوا مني Icon_minitimeالسبت أبريل 10, 2010 3:57 am

الله عليكى يا جى جى وع النكت الجااااااااااااااااامده دى
التوبيك هايل
تقبلى مرورى
https://a7lash2bab.ahlamountada.com/index.htm
HOSNY
Admin
Admin
HOSNY

مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوة اسمعوا مني   نكت حلوة اسمعوا مني Icon_minitimeالسبت أبريل 10, 2010 5:46 am

ولا فيه احلي ولا اجمل من كده يا جيجي
بس انا اللي عجبتني اوي اهه
واحد بيقول لصاحبه مش عيب مراتك تحدفك بالشبشب واحنا قاعدين قاله بس بذمتك جه فيا!!!
https://a7lash2bab.ahlamountada.com/forum.htm
besss

besss

مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوة اسمعوا مني   نكت حلوة اسمعوا مني Icon_minitimeالجمعة مايو 14, 2010 1:16 pm

ههههههههههههههههههه
بيس
https://a7lash2bab.ahlamountada.com

نكت حلوة اسمعوا مني
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لعبة طموحاتك(حلوة جدااااااااااا).